BokMalarna

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av bokmalarna - 11 maj 2012 14:57

REVOLT är den tredje, och sista delen i hungerspelstriologin.


Katniss har blivir räddad. Hela distrikt 12 ligger in ruiner. Peta är fånagd i huvudstaden. Och rykten kommer om distrikt 13.

I revolt, så försöker katniss att rädda de sista distrikten som finns kvar, från huvudstaden. Nästan alla är med i motståndrörelsen, med huvudtaden är stark, kommer Katniss och hennes vänner att lyckas?


Jag vet inte Riktigt vad jag ska säga om den här boken faktiskt,, den är bra, men jag kan inte säga att den är bäst. Jag tycker verkligen att ni där ute borde läsa den iallafall!



jag vet inte riktigt vad jag ska sätta för betyg, men vi säger:

3 av 5 st. Katniss & Peeta!    



BOKMÄSSA!


Jag, Arvid, har i skolan i nästan ett halvår, fått chansen att skriva min egna bok! Nu är den färdig och tryckt. Ni som vill, och bor i närheten av Uddevalla, får gärna komma på min & min klass bokmässa på Torp Köpcentrum imorgon, lördag mellan 11 & 13. Vi bjuder på kolakakor!

Presentation

Hej alla läsgalna! Här kommer vi på BokMalarna skriva och recensera om vad vi har läst och läser!

Sök i bloggen

Våra namn är;


Fråga oss:

13 besvarade frågor

Kategorier

Vad tycker du om våran blogg?

Har vi en bra blogg eller borde den läggas ner?
 Den är grymt grymmast!! :D
 Den är bra.
 Den är väll okej antar jag ...
 Ganska dålig ...
 Tråkig!
 Super trist!
 Sämta bloggen i världen!! :(

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Katten Smirre


Skrapa och se! :D

Vad står det här? :)

Klicka och se!! :*)

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Light Blue Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards