BokMalarna

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av bokmalarna - 24 juni 2012 19:49

Jag tänkte att vi recenserar ju böcker men vi kan ju byta roller! Jag har en dikt jag velat sriva länge så alla som läser den får gärna skriva vad dom tycker och betyg sätta den! Tack till alla er som gör det! Om ni undrar så är det Angelica här!


Jag drunknar i dina ögon

för i dom så ser jag ljuset.

Jag drunknar i din själ

för där så ser jag huset.

Huset vi ska bo i

bara för att leva.

Huset vi ska bo i

för att laga min reva.

Revan i mitt hjärta

Som aldrig nån kan laga.

Revan i mitt hjärta

som aldrig nån behaga.

Jag älskar dig så mycket

men du verkar aldrig fatta.

Jag älskar dig så mycket

men mina ögon är så matta.

Jag önskar att du såg mig

jag önskar att du visste,

Jag önskar att du såg mig

och visste vad du misste.


Jah, det var den dikten det! Om ni gillade den så säg till! Ha det bra så länge! Hejdå! //Angelica



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej alla läsgalna! Här kommer vi på BokMalarna skriva och recensera om vad vi har läst och läser!

Sök i bloggen

Våra namn är;


Fråga oss:

13 besvarade frågor

Kategorier

Vad tycker du om våran blogg?

Har vi en bra blogg eller borde den läggas ner?
 Den är grymt grymmast!! :D
 Den är bra.
 Den är väll okej antar jag ...
 Ganska dålig ...
 Tråkig!
 Super trist!
 Sämta bloggen i världen!! :(

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Katten Smirre


Skrapa och se! :D

Vad står det här? :)

Klicka och se!! :*)

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Light Blue Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards